FAQ

Ophalen

Vanwege technische redenen hebben we ervoor gekozen om er bij bestelling in de webshop vanuit te gaan dat het artikel wordt opgehaald in de winkel. Ophalen kan in principe tijdens de openingstijden van de winkel aan de Vlierboomstraat 500 in Den Haag: vrijdag en zaterdag tussen 11:00-17:00 uur. Buiten deze tijden kunnen we ook een afspraak maken.

 

Verzending van artikelen

Sommige artikelen kunnen verzonden worden. Dit is afhankelijk van de grootte, het gewicht en de kwetsbaarheid. Als het artikel verzonden kan worden als standaardpakket (formaat max. 100 x 50 x 50 cm) is het verzendtarief van PostNL €7,95. Wij verzenden altijd met een track and trace code zodat jij en wijzelf het pakket kunnen volgen. Dit geldt alleen voor verzending binnen Nederland! Indien je hiervan gebruik wilt maken, kun je dit aangeven bij ‘opmerkingen’ tijdens het bestelproces. Ik stuur je dan een apart betaalverzoek voor de verzendkosten. Let op: verzending is altijd voor eigen risico van de koper; wij kunnen ondanks zorgvuldige verpakking, geen garantie geven.

 

Bezorgen

We kunnen je aankoop (vanaf 70,-) ook persoonlijk bezorgen. Dit doen we in onderling overleg; wij nemen hiervoor contact met je op! Hieraan zijn wel een paar voorwaarden verbonden:

  1. De chauffeur komt alleen; bij de bezorging van zware artikelen zoals een kast moet er iemand aanwezig zijn die kan helpen om het artikel te helpen dragen.
  2. De artikelen worden bezorgd op de begane grond en tot de voordeur.
  3. We willen de bezorging van de diverse bestellingen zoveel mogelijk combineren om efficiënt te werken. Het kan dus gebeuren dat je iets langer moet wachten op de bezorging. Kun je niet wachten?  Denk dan eens aan een bezorgdienst zoals brenger.nl

Wil je gebruik maken van onze bezorging? Geef dit dan aan bij ‘opmerkingen’ in het formulier tijdens het bestelproces!

 

Bezorgkosten

Wij hanteren de volgende bezorgtarieven (berekend vanaf de winkel):

  • Binnen Den Haag (binnen 5 km): gratis bezorging (bij bestelling vanaf €75,-)
  • 5-25 km: € 25,-
  • 25-50 km: €50,-
  • 50-75 km: €75,-
  • 75-100 km: €100,-
  • >100 km: wij doen een prijsopgave

De bezorgkosten kunnen direct aan de chauffeur worden betaald d.m.v. een telefonisch betaalverzoek bij aflevering (of evt. contant).

 

Wat mag ik verwachten van de producten van Blijft Mooi?

95% van de spullen die wij aanbieden zijn vintage; dus gebruikt. Veel meubels en accessoires stammen uit de jaren ’60; het is dan ook aannemelijk dat er gebruikssporen aanwezig zijn die passen bij de leeftijd van het artikel! Wij vermelden altijd noemenswaardige gebruikssporen en maken waarheidsgetrouwe foto’s, zodat je vooraf kunt zien in welke staat het product is. Je kunt er wel van verzekerd zijn dat wij kritisch zijn bij het inkopen van onze spullen; alles is nagekeken, waar nodig gerestaureerd en kan nog jaren mee! Alleen als wij het zelf in ons eigen huis zouden willen hebben, krijgt het een plekje in de winkel!
Wij adviseren om de informatie op de website en de foto’s goed te bekijken om een goed beeld te krijgen van het product. Je bent van harte welkom in de winkel om het artikel live te bekijken en te ervaren!

 

Wat is het adres en wat zijn de openingstijden?

Blijft Mooi is gevestigd in die mooie stad achter de duinen! Adres: Vlierboomstraat 500, 2564 JM Den Haag.
Openingstijden: vrijdag en zaterdag 11:00-17:00 uur. Lukt het niet om op tijdens de openingstijden langs te komen? Dan kunnen we ook een andere afspraak maken; neem hiervoor gerust contact met ons op.

 

Mag ik retourneren als ik heb besteld in de webshop?

Wil je een artikel terug sturen of brengen? Dat mag natuurlijk! Binnen 14 dagen na aankoop, mag je het terug sturen (verzendkosten voor rekening koper) of brengen naar de winkel. Wij betalen het aankoopbedrag volledig terug, onder voorwaarde dat het artikel in dezelfde staat is zoals het was toen we het aan je verkochten.